5.02.2015

Feriowy zawrót głowy!

Jejku... tak strasznie bardzo mocno Was przepraszam, że jestem taka okropnie nieaktywna. Opiszę Wam w skrócie moją sytuację, to może mi wybaczycie i zrozumiecie.
Co z tego, że mam już ferie, skoro nauczyciele kazali nam się uczyć?!
Od razu w pierwszych dniach szkoły omawiamy lekturę (a jest ona tak <ZIEEEW> nudna, że jeszcze nie skończyłam czytać), mamy sprawdzian dyrektorski z polaka, kartkówkę z angielskiego i z rosyjskiego. Uhhh! ;/
Ale mam nadzieję,że znajdę też czas na bloga! Postaram się dodać ze dwa posty... może...
A poza tym u mnie wczoraj spadł śnieg. Wszędzie jest biało, ślicznie! <3 Uwieeelbiam zimę! <3
Jakaby to powiedziała Banshee: nie widać tego brudnego świata!!! :D
Swoją drogą zmierzam do tego, by popisać trochę o Zuzi. Jestem jej fanką od połowy Krówki (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi :)), to znaczy prawie od początku jej nowego kanału, gdyż poprzednim był kanał SzalonaZuzia. Zresztą jej kanały znajdziecie na YouTube, link dałam powyżej.
Zuzia mieszka w małej wsi, ale niedługo przeprowadza się do Warszawy. Ma za sobą skok na bungee w stroju świnki, dwa występy w telewizji czy makijaż z nutelli :P. Dwa razy w tygodniu Banshee potrafi rozśmieszyć do łez. Czemu powiedziałam dwa razy? Jej filmiki ukazują się w środy i w soboty. Pod jej filmikami znajdują się wszystkie linki, ale ja postanowiłam wkleić je jeszcze raz tutaj. Łapcie:
Jej sklep: http://banshee.cupsell.pl/
Fanpage: Zuzanna Borucka
Instagram: http://instagram.com/zuzeklobuzek/
Blog: http://tutajwszyscyjestesmyszaleni.blogspot.com/

Serdecznie polecam! A tutaj na zachętę kilka fotek Zuzi:




































PAAAA! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest wsparciem i daje radość :D
Dziękuję. :) :*