22.02.2015

Hejt o poprawianiu innych

Czasem zastanawiam się, dlaczego większość blogerów pisze posty o tym, jak prowadzić bloga. Zamiast jakiegoś ciekawego tematu blogerki i blogerzy piszą poradniki ,,Jak powinien wyglądać idealny post", ,,Jak prowadzić bloga" itp. Ale w sumie- po co to?
Blog powinien wyrażać swoją wyjątkowość i oryginalność, a tymczasem, gdy postępujemy szablonowo, ta wartość zanika. Ktoś każe nam pisać o czymś tam, ktoś każe nam postępować jakoś tam i trzymać się ścisłych reguł. Beznadzieja. Dlaczego obca osoba ma zarządzać naszą twórczością? Nie słuchajcie takich ludzi. Oni chcieliby, abyście słuchali ich porad tylko dlatego, by im się lepiej czytało. Gusta są różne.
Ja postanowiłam nigdy nie poddawać się innym ,,bardziej doświadczonym" blogerom. blog jest mój i sama decyduję, co będę pisać. Jeśli komuś się to nie podoba, trudno. Nie będzie mi tu mówić, co mam pisać. Postanowiłam, że bloga będę prowadzić PO SWOJEMU I JAK MI SIĘ BĘDZIE PODOBAŁO. Dosyć wtrącania się innych ludzi. Zasada jest prosta- nie podoba ci się? nie czytaj. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest wsparciem i daje radość :D
Dziękuję. :) :*